14e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 19 februari 2016 Nieuws

Ook Triade 3 kampioen! Inmiddels zijn er al twee ploegen die de beker met de grote oren mochten vasthouden. Komt er dit weekend nog een kampioen bij? Lees dan verder welke Triade teams er gaan spelen a.s. zaterdag in sporthal De Reiger in Groot-Ammers.

Alweer in de vroege uren starten de twee E ploegen van Triade met spelen. Zij gaan beginnen om 9.00u. Met nog drie wedstrijden te gaan, zouden er zes punten te pakken zijn voor de E2. Zij gaan korfballen tegen Kinderdijk. De E1 heeft nog maar twee partijen te gaan, zij starten tegen SKV. Echt stijgen in de poule kunnen zij niet meer, maar wel het gat groter laten worden met de twee ploegen onder hen.
De nummers vijf en zes spelen tegen elkaar; Nikantes en Triade D2. Vorige week in Hoogvliet, werden de punten behouden door de thuis ploeg. Kan de D2 dit kunstje ook uitvoeren? Hun wedstrijd start om 10.00u.
Tegen de kampioen, Keep Fit ’70, lukte het om Triade C het thuispubliek stil te krijgen. Ze werden kampioen, maar de vreugde was er niet echt. De C van Triade won met 7 tegen 8. Kunnen zij deze stunt nogmaals uithalen én mogelijk op een tweede plaats belanden. Ze spelen om 11.00u.
In november 2015 speelden KCR en Triade B tegen elkaar. Toen werd de winst gepakt door KCR. In de poule bij beide ploegen liggen de nummers 2 t/m 5 heel dicht bij elkaar. Dus bij winst van Triade B zouden ze een plekje op kunnen schuiven. Hun wedstrijd begint om 12.00u.
Als laatste, speelt om 13.00u Triade 4 tegen ZKV uit Zuidland. In een prima wedstrijd, eind januari, werd het eerste punt van de zaalcompetitie gepakt door het vierde. Het werd toen 8 gelijk. Met de juiste motivatie zou dit opnieuw mogelijk kunnen zijn, maar of ZKV gaat meewerken?

Iedereen veel speel- en kijkplezier toegewenst!