14e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 14 februari 2014 Nieuws

Het komt niet veel voor, maar toevallig deze zaterdag wel. Er wordt maar één wedstrijd gespeeld door een Triade team. Zij, Triade D, reizen af naar Gorinchem. Deze week, afgelopen woensdag, is de “aftrap” gegeven voor de KiKa actie dag op zaterdag 15 maart. Zie ook op de site bij KiKa dag 2014

De laatste overwinning voor Triade D, was op zaterdag 21 december, alweer in 2013. Zij zijn er soms zo dichtbij om te winnen. Het verschil tijdens de thuiswedstrijd was klein tegen GKV D. Om van de lantaarnplaats af te komen, zijn de twee punten meer dan welkom. GKV D – Triade D, begint om 16.00u.
Afgelopen woensdagavond is tijdens de trainingen, een kort filmpje vertoond, over de actie zaterdag voor KiKa. Check de aparte pagina voor deze actie dag op zaterdag 15 maart voor nog meer informatie en om het filmpje nog eens terug te kijken.