14e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 14 februari 2013 Nieuws

Er zijn nog vijf zaterdagen waarop de Triade teams in actie komen. Een wisselend programma voor komende zaterdag. Triade 1 heeft een vrije korfbaldag, dat geldt ook de A en C. Het tweede gaat op bezoek bij DSO. Triade 3, de B, de D en de E spelen in De Reiger.

Voor de E zijn er nog vier wedstrijden te spelen. Het is voor de ploeg niet makkelijk om te scoren tegen ploegjes, die al langer aan het korfballen zijn. Helaas is het verschil vaak te groot en dat komt dan weer in uitdrukking in de uitslagen. Maar dit keer komt HKC E op bezoek. In Hardinxveld-Giessendam heeft de E het goed dicht kunnen houden, want bij rust stond het nog 0 – 0. Wat zeker kwam door de sterke verdediging. Nu voor eigen publiek zijn er kansen.
Nog drie partijen te spelen voor de D. A.s. zaterdag ook tegen HKC, maar dan de D. Met twee punten verschil werd er verloren in de Appelgaard, Hardinxveld-Giessendam. Het kan toch niet zo zijn, dat het nogmaals gebeurt dat de koploper, Triade D, punten laat liggen.
Een onbekende tegenstander voor Triade B. Met nog drie wedstrijden te gaan, word het aftasten voor de B. Maassluis B staat op een tweede plek, verlies kan er eigenlijk niet geleden worden, zowel door Maassluis als Triade B niet.
De winst werd net niet gepakt. Met één punt verschil werd er uit verloren tegen DSO, 12 -11. Nu heeft Triade 3 het thuisvoordeel, kan het mogelijk wel de twee wedstrijdpunten in de Reiger houden.
Ook Triade 2 speelt tegen een seniorenploeg van DSO, alleen dan in Klundert. De hopelijk stijgende lijn is afgelopen zaterdag ingezet bij ACKC én nu is DSO de tegenstander. In een zeer matige wedstrijd, thuis, werd er verloren. Dus Triade 2 heeft iets recht te zetten.

Iedereen veel speel- en aanmoedigplezier toegewenst!