13e speelronde zaalcompetitie

By 16 februari 2012 februari 17th, 2012 Nieuws

Zaterdag 18 febr. 2012. Na een niet heel puntrijke speelronde, gaan we als Triade er zaterdag weer tegenaan. Voor het eerste team staat een uitwedstrijd gepland. De andere teams spelen in De Reiger.

Al vroeg in de ochtend start de E. Met een kleinere bezetting, gaan zij, voornamelijk meisjes het op te nemen tegen ACKC E. In de vorige ontmoeting, werd er maar één doelpunt gescoord, mogelijk valt dit voordeel dit keer uit voor de E.
Dezelfde tijd als de E, start ook de D. Tegen Emergo D uit, de ploeg uit Sint Maartensdijk, werd het een pijnlijke nederlaag. Hopelijk kan dit worden voorkomen en zeker als de jongens en meiden gelijk  vanaf het begin scherp kunnen beginnen.
Ventura Sport C komt naar de De Reiger voor een partij tegen de C. Voor de C zijn er kansen, zij staan een plekje hoger dan Ventura sport, ook werd er bij Ventura gewonnen met twee doelpunten verschil.
Voor de B jeugd word dit een herkansing. Tegen Albatros in Zwijndrecht, werd de B makkelijk op zij gezet. Al snel werd duidelijk dat er toen geen kansen waren om te winnen. Dit keer moet er zeer scherp worden begonnen om het Albatros moeilijk te maken. Lukt dit? Dan zijn er mogelijkheden om de punten in huis te houden.
De laatste wedstrijd van de ochtend begint om 12.15u. Triade A gaat het opnemen tegen Korbis. Dit word een wedstrijd om in de top mee te blijven draaien. In Waddinxveen werd het een gelijkspel, 5 -5. Als de A weet te winnen dan zijn zij één punt verwijdert van de koploper, PKC. (maar dan moet PKC ook punten laten liggen)

Uit de statistieken blijk dat Triade 1 en Spirit 1, al zes tegen elkaar gespeeld hebben, maar dat vijf keer Spirit er met de punten vandoor ging (1x een gelijkspel). Uit in Vlaardingen begint deze confrontatie om 14.30u. Helaas voor 1 zijn de kansen voor een kampioenschap verkeken, doordat zij op een pijnlijke manier verloren hebben van Voltreffers. Maar mogelijk geeft deze wedstrijd weer “de flow” terug om de laatste wedstrijden met succes af te sluiten.
Na een flinke verliespartij, gaat ook het tweede op zoek naar punten. Tegen Oranje Wit, zij staan op twee punten van Triade 2, word het een herkansing van een aantal weken geleden.
Is er een kampioenschap mogelijk voor het derde? Als zij weten te winnen van DSO, dan komen zij in de buurt van Merwede, die bovenaan staat. Op dit moment staat Triade 3 tweede in de poulelijst met evenveel doelpunten gescoord als doorgelaten, wat het vermelden waard is! (ook Triade 1 heeft dit zelfde gegeven)

Iedereen veel plezier en geniet ervan!