13e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 7 februari 2014 Nieuws

Met nog zes speelrondes te gaan, is het eind bijna in zicht van deze zaalcompetitie. Binnen Triade zijn er al twee teams kampioen. Voor de andere ploegen is het belangrijk om de punten die er nog te pakken zijn, om die ook te pakken. Daar beginnen ze zaterdag 8 februari mee.

En daar was de eerste overwinning, wat een vreugde bij de trainers/coaches van Triade F, maar ook bij de jongens en meisjes. Tegen Kinderdijk F werd het maar liefst 4 tegen 0. Ze gaan nu op bezoek in Gorinchem, bij GKV F.
Met nog twee partijen te gaan, zou het voor Triade E mooi zijn om ook deze twee wedstrijden nog te winnen. Ze zijn dan ongeslagen kampioen. De eerste is tegen PKC E.
In een uitermate spannende wedstrijd werd het thuis tegen Olympia A, 6 gelijk. Triade A reist af naar Spijkenisse, om mogelijk nu wel die twee punten mee te pakken.
Het verschil met de koploper in punten, PKC is groot. Maar daar was tijdens de thuiswedstrijd niet veel van te merken. Uiteindelijk waren het maar drie doelpunten, waar PKC mee weg kwam. Triade 2 kan de stijgende lijn doorzetten door opnieuw te winnen, nu uit tegen PKC.
Hemur Enge – Triade 1, winst voor Triade. Triade 1 – Nikantes, voor de 2e keer winst voor Triade 1. Fiducia – Triade 1, wat zou het een opsteker zijn, als ook de derde partij op rij gewonnen kan worden. De punten zijn hard nodig.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!