13e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 8 februari 2013 februari 10th, 2013 Nieuws

De spanning is al licht voelbaar. Triade 1, A, B en C hebben zicht op een groot feest. Dat grote feest komt op zaterdag 2 maart in de kantine. Als zij blijven doen wat belangrijk is voor sport en dat is winnen, dan kan dat goed uitpakken voor deze teams. De Triade teams, hebben uitwedstrijden, dat geldt ook voor 2 en 3. De E en D hebben een korfbalvrije zaterdag.

Het verschil tussen beide C teams is vier punten. In Alblasserdam gaat Triade C voor de punten, wat belangrijk is om mee te blijven draaien bovenaan. De tegenstander is Kinderdijk C.
De B speelt tegen Vriendenschaar B, ook tussen hen is het verschil 4. Tijdens de thuiswedstrijd, werd het maar 2 tegen 1. Hopelijk vallen er dit keer wel meer doelpunten.
Nu een minimum verschil tussen KCR A en Triade A. Het scheelt maar één punt. Het zou weleens een belangrijke wedstrijd kunnen worden zo richting het einde van de zaalcompetitie.
Triade 3 heeft 8 punten, Kinderdijk heeft 4 punten. Maar tijdens de thuiswedstrijd werd er wel verloren. Er is een uitdaging om net als de C in sporthal de Blokweer in Alblasserdam de punten mee te nemen.
Door Triade 2 werd er afgelopen zaterdag een prima wedstrijd neergezet, alleen bleef het bij nul punten. Het tweede staat 4 punten positief ten op zichte van ACKC. In Almkerk, liggen ook kansen voor een winstpartij.
Maar liefst 10 punten is verschil tussen Triade 1 en Spirit. Maar toch zegt dat nog niets, in de vorige ontmoeting, werd het Triade 1 heel lastig gemaakt door Spirit. Wat ook nu opnieuw word verwacht. Het achttal onder leiding van Yvonne, gaat strijden om een kampioenschap veilig te stellen.

Iedereen veel plezier met spelen en/of aanmoedigen!