12e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 28 februari 2019 Nieuws

Na de voorjaarsvakantie is het weer tijd voor een viertal wedstrijden. Voor de oplettende kijker naar het programma, de wedstrijd van Triade 4 gaat niet door. En we hebben twee thuiswedstrijden in sporthal De Reiger, maar ook twee partijen die gespeeld gaan worden in Zwijndrecht en Hardinxveld-Giessendam. Ondanks dat de wedstrijd van Triade 3 als uit-partij staat geschreven, wordt deze match gespeeld in De Reiger. Lees verder hoe de teams er voorstaan, die gaan spelen. We gaan het hebben over de E1, C2 en Triade 2 en 3.

In de sporthal in Zwijndrecht gaat de C2 van Triade op bezoek bij Albatros C, zij spelen om 10.00u. De thuisploeg staat op een laatste plek en Triade C2 op een vierde plaats. In een spannende partij in januari ’19 werd er net gewonnen, 5-4. Maar wat gaat deze wedstrijd brengen?
Het verschil met de nummer een, KCR, is groter geworden tot zes punten. De E1 van Triade staat nu op een tweede plek. Zij gaan het opnemen tegen de nummer zes in hun poule, HKC uit Hardinxveld-Giessendam. Deze wedstrijd begint om 11.00u. Uitslag van de vorige ontmoeting: 11-1. Mag je er dan vanuit gaan dan dit opnieuw gaat gebeuren, dat is nog maar de vraag. Altijd scherp blijven.
Dan de twee partijen in De Reiger in Groot-Ammers.
Om 15:15u Triade 2 – Stormvogels (W) 2. Als het tweede van Triade terug denkt aan deze partij, zal dat met een goed gevoel zijn. Maar al eerder is gezegd: “De bal is rond”. Het verschil met de top twee is te groot om nog in te halen, maar deze derde plek vasthouden, dat zal een nieuw doel worden. Dus de twee punten zijn meer dan welkom.
Om 16:45u Korbis 4 – Triade 3. De eerste verloren partij van Triade 3 speelde zij tegen de bezoekers van zaterdag. Dus het derde heeft iets goed te maken, ook gezien de stand in deze poule. Maar het makkelijke scoren daar zal Triade 3 naar op zoek moeten gaan, om ook deze tegenstander met lege handen naar huis te sturen.

Iedereen weer veel plezier tijdens het spelen en aanmoedigen!