12e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 10 februari 2017 Nieuws

Je zal maar vrij zijn, dus geen wedstrijd. Voor het ritme is het niet heel erg fijn, maar dit keer geldt dat wel voor Triade B. Zij spelen a.s. zaterdag 11 febr. niet. Alle overige teams van Triade wel, zij gaan in de uitwedstrijden op zoek naar de twee punten. Lees verder hoe laat en waar deze patijen gespeeld gaan worden.

In Giessen speelt om 11.00u ACKC D tegen Triade D2. Dit team uit Almkerk, daar heeft de D2 van Triade nog niet tegen gespeeld. Dus alle mogelijkheden liggen open.
Tijdens de vorige ontmoeting kwam Triade F als beste uit de bus tegen HKC F. Nu gaan zij uit spelen in de nieuwe sporthal van HKC om 11.05u, kunnen zij opnieuw zorgen voor de twee punten?
Net voorbij het middaguur speelt om 12.10u Vriendenschaar tegen Triade 4. Nog steeds in het vierde ongeslagen. In sporthal De Reiger werd de wedstrijd afgesloten met winst door het vierde. Om de koppositie vast te houden, mag er opnieuw gewonnen worden.
In Gorinchem om 12.30u speelt GKV/Enomics C tegen Triade C. De thuisploeg staat eerste en de bezoekers uit Nieuwpoort/Langerak staan op een vierde plaats. Hoeveel tegendruk kan Triade C geven om er voor te zorgen dat GKV niet weer uitloopt?
Om 13.00u speelt Oranje Wit D tegen Triade D1. Hoog in de ranglijst staat de D1 van Triade, dit bekend zeker niet dat er verslapt mag worden. Alle punten zijn welkom om nog een kans te maken op de beker. Uiteraard zal er gewonnen mogen worden van Oranje Wit.
Dan gaan we een uur verder in de tijd. 14.00u speelt Springfield E tegen Triade E in Hoeven. Hoeven ligt tussen Oudenbosch en Etten-Leur in, dat is Noord-Brabant. Dit kan wel eens de beslissing worden in de competitie voor de E van beide teams. Ze hebben allebei 16 punten, maar het voordeel is voor Triade E, zij hebben nog niet een keer verloren. Dat geldt wel voor Springfield E, want zij verloren in de thuispartij in Groot-Ammers met 6 tegen 2. Kan Triade E nogmaals stunten door opnieuw te gaan voor zo’n uitslag?
15.15u, Twist A – Triade A. Het verschil in punten is acht. Maar of het ook zo “makkelijk” gaat worden, dat weten wij pas na afloop van deze partij. De vorige ontmoeting werd wel in het voordeel van Triade A afgesloten.
In sporthal De Enk in Rotterdam speelt om 16.05u OZC tegen Triade 5. Met winst en een gelijkspel wist Triade 5 de laatste twee wedstrijden met punten af te sluiten. Kunnen zij dit volhouden om met punten terug te keren naar huis?
In en tegen Maassluis gaat Triade 3 het opnemen om 17.30u. Met een ruime zege wist het derde in de thuisontmoeting te winnen. Ook in Maassluis moet de bal nog steeds door de korf. Gaat dat hen opnieuw lukken?
18.10u, Fortissimo tegen Triade 1 in IJsselstein, sporthal De Oever. Tegen de koploper kon het eerste van Triade niets beginnen vorige week zaterdag, maar gaat dat wel lukken tegen de nummer twee in de poule?
Om 20.50u speelt Vriendenschaar, Bodegraven, tegen Triade 2. De laatste twee partijen heeft Triade 2 afgesloten met een overwinning. Tegen Vriendenschaar werd er toen verloren, kan Triade 2 de reeks voort zetten door opnieuw te gaan winnen?

Iedereen veel speel- en kijkplezier!