12e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 29 januari 2015 Nieuws

Wat een zaterdag! De Triade teams lieten zich van hun goede kant zien, de punten stroomden binnen. Er werden maar liefst negen punten bij elkaar gekorfbald. A.s. zaterdag staat er een Triade thuisdag op het programma. Van de elf teams spelen er acht in Sporthal de Reiger.

Voor de F2 is het alweer twee weken geleden dat zij in actie kwamen. Kinderdijk F komt op bezoek, ze beginnen om 9.00u.
Na het gelijkspel van afgelopen zaterdag, zal Triade D er weer alles aan gaan doen om nu wel de twee punten te behouden. Zij spelen om 10.00u tegen PKC D.
Om het verschil met de nummer laatst nog verder te vergroten, is ook winst voor Triade C belangrijk. Als zij de stijgende lijn kunnen doorzetten, dan zijn er kansen. Om 11.00u starten zij tegen Sporting Delta C.
Met nog vijf wedstrijden te spelen, heeft Triade B, helaas, een steekje laten vallen tegen de koploper Vriendenschaar. Voor hen is belangrijk om de komende partijen te blijven winnen om mogelijk nummer twee of zelfs op plaats één te eindigen. Zaterdag kunnen zij daarmee beginnen tegen ACKC B, aanvang: 12.00u.
Hetzelfde geldt voor Triade A. Zij kunnen “alleen nog” strijden voor een tweede plek in hun poule. Wat ook betekend dat na elke partij de score in het voordeel van Triade A moet uitpakken. A.s. zaterdag komt KCR A op bezoek. Ze spelen tegen elkaar om 13.00u.
In een wedstrijd waar alles op zijn plek viel, won Triade 4 hun eerste wedstrijd. Dat was alweer twee weken geleden. Tegen de nummer vijf, De Voltreffers speelt het vierde, op plaats 6, in sporthal De Reiger om 14.10u.
12 tegen 11 was de uitslag van de uit ontmoeting met SKV. “The flow” word mogelijk voorgezet door Triade 3 met in gedachten de wedstrijd van afgelopen zaterdag. Triade 3 tegen SKV begint om 15.20u.
Alle punten zijn voor Triade 1 meer dan welkom. Zaterdag 24 jan. werd er tegen Nexus gewonnen en wat betreft het eerste zal NIO daar ook aan moeten geloven. De Rotterdammers zullen daar anders over denken. Kom Triade 1 aanmoedigen om 16.30u in sporthal De Reiger!

Iedereen veel speel-, kijk- en aanmoedigplezier toegewenst!