12e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 31 januari 2014 Nieuws

Het is zaterdag alweer februari en op deze eerste dag van de maand kunnen ook twee teams kampioen worden. Alleen Triade 4 heeft opnieuw een vrije zaterdag, de andere ploegen van kv Triade gaan spelen tijdens de Triade thuisdag.

Om 9.30u zou het mogelijk opnieuw spannend kunnen worden. Uit tegen Kinderdijk F werd er gelijk gespeeld. Dus Triade F heeft een kans om voor het eerst twee punten te pakken. Dat zou natuurlijk een super begin van de Triade thuisdag zijn!
Met nog maar drie wedstrijden te spelen, is de E al bijna zeker van het kampioenschap, máár de nummer twee, Kinderdijk E zal zich niet gemakkelijk overgeven. In de uitpartij, was het niet zo maar even winnen voor Triade E. Er waren zeker momenten waarop er echt tegenstand werd geboden, wat de E niet gewend was. Start om 10.30u.
Een nog onbekende tegenstander voor de D, ACKC D komt naar sporthal de Reiger. Er is wel een kleine opmerking te plaatsen. De ploeg uit Almkerk staat bovenaan in hun poule. Triade D gaat alle zeilen bij zetten om het ACKC erg moeilijk te maken. 11.30u is de aanvang.
Met nog twee wedstrijden te spelen. Bijna ongeslagen bovenaan staan. Met nu acht punten verschil met de nummer twee. Spelend tegen lantaarndrager, ACKC C. Dan wordt Triade C weer kampioen! Deze wedstrijd begint om 12.30u.
Het verschil in punten in de poule bij Triade A lijkt nu heel klein, maar als je er beter naar kijkt dan wordt het verschil toch iets groter. Tegen de koploper, Nikantes A, waren er in de vorige ontmoeting niet veel kansen. Als die er nu meer ruimte word gegeven door de ploeg uit Hoogvliet, dan kan Triade A wel gaan aanvallen, maar ja, komt die ruimte er? Aanvang: 13.30u.
Triade 3 had een stijgende lijn kunnen doorzetten, maar vorige week werden zij verslagen door Oranje Wit. Tegen de nummer vier, Triade 3 op plek vijf, zijn er mogelijk kansen om het KCR moeilijk te gaan maken. Start om 14.40u.
Voor Triade 2 is het alweer een tijdje geleden dat zij twee punten pakten. Het bezoekende team is Merwede, uit werd er gelijk gespeeld. Maar nu met thuisvoordeel en hopelijk veel publiek als ondersteuning, zouden er toch wel twee punten gepakt kunnen worden? Begin om 17.00u.
Zou de flow vast gehouden kunnen worden? Triade 1 tegen Nikantes. Het is erg spannend in de poule bij het eerste. Dan vooral onderaan in de lijst. Het verschil tussen vijf ploegen is maar één punt. Dus elk punt is welkom, maar die overwinning, daar word voor gegaan. Met nog vier wedstrijden te spelen, moeten punten worden gepakt om niet als laatste te eindigen. Triade 1 tegen Nikantes begint om 15.50u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!