12e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 31 januari 2013 Nieuws

Zaterdag 2 februari is een bijna Triade thuisdag. Helaas speelt de A niet en de E neemt het in een uitwedstrijd op tegen KC Dordrecht. Wordt het dan geen spannende korfbaldag in De Reiger? Dat zeker wel, lees gauw verder.

De D, de C en de B strijden voor een eerste plaats. Op dit moment staat de B twee punten los van nummer twee Maassluis. De C heeft minimaal twee punten nodig om mee te blijven draaien voor het kampioenschap. Dat geldt ook voor de D, zij staan een punt voor op de nummer twee.
In een stevige wedstrijd werd de B verslagen door NIO in Rotterdam. Kan de B haar revanche nemen voor eigen publiek?
GKV C is ook op zoek naar punten. Triade C kan vertrouwen hebben, want de vorige ontmoeting werd zeer positief afgesloten. Zou dit opnieuw lukken?
4 tegen 4, was de stand in Sleeuwijk, SKV D heeft iets recht te zetten. Daar zal de D van Kv Triade geen genoegen mee nemen. Wat zal nu de uitslag worden?
Een nog onbekende tegenstander voor de E. KC Dordrecht, is een ploeg dat met nog drie andere ploegen op een gedeelde twee plek staan. Hoeveel keer kan de E scoren tegen KC Dordrecht?

Waarschijnlijk is Triade 3 de wedstrijd tegen NIO vergeten, want de punten gingen toen niet mee naar Nieuwpoort/Langerak. Er is een herkansing, gaat Triade 3 die pakken?
Triade 2 raakt steeds meer op elkaar ingespeeld. Dat was te zien in Sliedrecht bij Merwede. Bij rust een stand van 5 – 3. De aansluiting werd net niet gevonden, maar Merwede had het wel moeilijk. Zou Keep Fit ’70 het ook lastig gaan krijgen tegen Triade 2?
De verschillen in cijfers tussen Triade 1 en SEV zijn groot. De nummer één tegen nummer vijf. Het nog steeds goed draaiend team, blijft door stomen. Na een serieuze clinic over het schot, zal mogelijk de techniek worden aangepast om nog meer te gaan scoren. Wie durft al te raden naar de uitslag?

Een niet alledaagse bezigheid voor korfballers(ters). De nieuw te bouwen sportzaal heeft een naam nodig. Wie heeft de meeste creativieit voor een passende naam?

Iedereen veel plezier tijdens deze speelronde!