11e speelronde zaalcompetitie

By 2 februari 2012 Nieuws

Opnieuw zes wedstrijden voor korfbalvereniging Triade. Dit keer staan er alleen uitwedstrijden gepland voor zaterdag 4 febr. Het eerste en de E hoeven deze zaterdag niet te spelen, de andere teams gaan richting: Zevenbergen, Strijen, Zwijndrecht, Hardinxveld-Giessendam, Zwijndrecht en Dordrecht.

Tot nu toe heeft de D, in een fantastische wedstrijd, alleen nog gewonnen van Zevenbergen D. Eindstand toen: 10 – 6. Afgelopen zaterdag kon de D niet nog een stunt uithalen, ze waren onderweg, maar bleven steken op drie doelpunten, dit was te weinig om te winnen van Vlaardingen/Ridderhof D. Nu zijn de kansen aanwezig om te stunten tegen Zevenbergen D.
In de Apollohal te Strijen gaat de C uitmaken bij welke ploeg de punten blijven. Word het Ventura Sport C of Triade C? De C staat één plaats hoger dan de ploeg uit Strijen, zij hebben twee punten meer.
Het scheelt maar twee punten tussen Triade B en Albatros B, máár wel drie plaatsen in de lijst. De ploeg uit Zwijndrecht is nog een onbekende in de zaalcompetitie, maar de motivatie is er om voor de winst te gaan. Als de B de punten mee mogen nemen, zou dit een tweede plaats op kunnen leveren.
Na een aantal zaterdagen vrij te hebben gehad, mag de A weer aantreden. Dit keer tegen Vriendenschaar A, ook onbekend voor elkaar in de zaal. Ook de A is gebrand om te stijgen in de poule. In sporthal de Appelgaard, moet dit tot de mogelijkheden behoren!
Triade 3 speelt een wedstrijd om plaats twee in hun poule. Bij winst blijft Triade staan, bij verlies stijgt Albatros een plekje. Uiteraard zullen de heren en dames van het derde dit willen voorkomen.
Het tweede gaat op bezoek bij Oranje Wit in Dordrecht. Ook deze tegenstander is onbekend. De uitwedstrijden blijven een moeilijk gegeven voor het tweede, er is nog geen winst geboekt tijdens een uitwedstrijd. Dit kan de ommekeer zijn.

Spelers en supporters, neem alle punten mee naar Nieuwpoort/Langerak!