11e speelronde zaalcompetitie ’19-’20

By 14 februari 2020 Nieuws

Vrijdag de 14e februari, de dag van de liefde. Zou dat gevolgen hebben voor de wedstrijden die gespeeld gaan worden door de Triade teams op de zaterdag erna? Wie weet. Maar dit keer zijn het de uitwedstrijden die op het programma staan. Geen thuisvoordeel en niet de hele schare met Triade fans die staan aan te moedigen. Uiteraard hoeft dit geen probleem te zijn voor de teams, maar je weet het nooit. Lees verder in dit bericht waar de partijen gespeeld gaan worden.

Om 10:00u DVS ’69 E2 – Triade E2. Triade E2 staat er prima voor een tweede plaats. Gaat dat nog veranderen?
Om 11:30u Vriendenschaar (H) B3 – Triade B1. Ook voor de B van Triade geldt, dat zij op een gedeeld 2e plek staan. Helaas is de afstand met de koploper wel groter aan het worden.
Om 12:05u PKC/SWKGroep D4 – Triade D1. Voor de D van Triade is het een lastig seizoen. Zij zijn op zoek naar de eerste punten.
Om 12:50u HKC (Ha) C3 – Triade C2. Zij zouden een plekje kunnen stijgen, als zij, Triade C2, van hun directe concurrenten kunnen winnen.
Om 14:10u DeetosSnel C3 – Triade C1. Je komt het bijna niet tegen, maar de Triade C1 deelt samen mét drie andere teams de eerste plaats. Dus dit betekend, alleen maar winnen om mee te blijven gaan.
Om 15:10u KOAG 5 – Triade 4. Zijn er kansen tegen de koploper door Triade 4?
Om 16:00u Conventus A2 – Triade A2. Ook bij Triade A2 wil het nog niet helemaal loskomen met punten te pakken. Deze keer dan?
Om 17:15u TOGO 1 – Triade 1. Triade 1 deed vorige week hele goede zaken tegen de koploper. Nu staat nummer twee te wachten. Gaat dit opnieuw succes opleveren?
Om 17:30u ACKC 3 – Triade 5. Prima in het midden, wat een mooie plek is voor het vijfde van Triade, maar zij willen uiteraard nog iets omhoog. Gaat dat lukken tegen ACKC?
Om 18:50u HKC (Ha) 4 – Triade 2. Om de koploper niet verder uit te laten lopen is een overwinning nodig door Triade 2. Maar zal hen dat gaan lukken?

Iedereen weer veel plezier!!