11e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 3 februari 2017 Nieuws

Wij gaan ons weer opmaken voor een Triade thuisdag in sporthal De Reiger. Maar liefst 10 teams gaan opnieuw zoeken naar de twee punten. Alleen Triade 3 en 4 zijn vrij. Vanaf 9.00u starten de wedstrijden tot de laatste partij om 17.45u. Lees verder hoe laat en welke teams er gaan spelen.

Zoals al gezegd om 9.00u starten twee teams. Triade F en E. Zij gaan spelen tegen NIO F en Oranje Wit E. De nummer een uit de poule bij de F komt uit Rotterdam naar Groot-Ammers. Zij zijn scorend zeer sterk. Kan Triade F dit enigszins tegen houden? Bij Triade E is dit precies andersom. De E van Triade staat bovenaan en hun tegenstander staat op een zesde plaats. Met zeven punten verschil werd er gewonnen in Dordrecht. Het lijkt op een papier een “makkie”, maar of dit ook zo is weten wij als de scheidsrechter voor de laatste keer heeft gefloten.
Triade D1 – RWA D om 10.00u. Er werd niet veel gescoord tijdens de uitwedstrijd. Maar elke overwinning kan Triade D1 gebruiken om wel bovenaan in hun ranglijst te komen.
Rond de klok van 11.00u start Triade D2 tegen Kinderdijk D. Uit in Alblasserdam werd er gewonnen door de D2 met twee punten verschil en namen zij dus twee punten mee. Na een wedstrijd met maar 1 doelpunt en een gelijkspel, mag Triade D2 zich gaan opmaken om te gaan zoeken naar de punten.
Om 12.00u speelt Triade C tegen Merwede C. Op 3 december 2016 speelde beide teams tegen elkaar. Het werd toen gelijk met zeven doelpunten. Beide teams zitten in de middenmoot, uiteraard zij de twee punten meer dan welkom.
Zij komen misschien wel met een bus richting De Reiger. Vriendenschaar B en A. Om 13.00u: Triade B en om 14.00 uur Triade A. Er zit maar een punt tussen Triade B, nummer 1, en hun tegenstander op plaats twee. Tijdens hun vorige ontmoeting werd er net gewonnen door de B van Triade. Komt Vriendenschaar revanche halen of gaat Triade B verder met winnen? Op een vierde plek voor Triade A en plaats zes voor Vriendenschaar A gaat het meer over de aansluiting met de top te bewaren. Er werd ruim gewonnen door de jeugd van Triade in Hardinxveld-Giessendam, maar gaat dat nog een keer gebeuren?
Dan zijn we alweer halverwege de middag. Om 15.10u speelt Triade 5 tegen Olympia uit Spijkenisse. De laatst gespeelde wedstrijd voor Triade 5 werd gewonnen, kunnen zij deze lijn vast houden?
16.25u, Triade 1 tegen Viking 1 uit Wijk bij Duurstede. Afgelopen zaterdag kwam Triade net te kort om de punten mee terug te nemen. De nummer een in de poule komt naar Groot-Ammers. Hoe moeilijk gaat Triade 1 het de bezoekers maken om niet in hun ritme te geraken voor een overwinning?
Als laatste wedstrijd: Triade 2 – KOAG, om 17.45u. In Moordrecht werd gewonnen door Triade 2, kunnen zij nogmaals zorgen voor een zeer snelle voorsprong en deze ook vast houden. Of gaat KOAG dit tegen werken?

Iedereen weer veel speel- en kijkplezier!