11e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 29 januari 2016 Nieuws

Tijdens deze alweer elfde speelronde, zullen de Triade teams gaan spelen “in vreemde” sporthallen. Het zijn dit keer alleen maar uitwedstrijden. In totaal zullen negen teams gaan spelen. Waar zij dit gaan doen en hoe laat, dat kunt u lezen in onderstaande voor-verslag.

In de morgen zal om 10.00u PKC/SWKGroep E tegen Triade E1 spelen. Voor de E1 van Triade, was de afgelopen thuisdag, een zaterdag om positief naar terug te kijken. Zij wisten namelijk te winnen. Zal het dit keer ook gaan lukken tegen de nummer drie in de poule?
Voor de D2 wil het seizoen nog niet helemaal lukken. Hopelijk gaat daar in Sliedrecht verandering in komen. Om 14.30u neemt de D2 het op tegen Merwede D.
De Gorkumers werden tijdens het thuisduel in Groot-Ammers met 17 tegen 2 naar huis gestuurd. Dit keer zal de D1 de punten kunnen mee nemen van GKV/Enomics D, dat zal zijn om 11.10u. Maar of de thuisploeg dit gaat accepteren?
Op een gedeeld vijfde plek, staan de beide ploegen die het zaterdag tegen elkaar gaan op nemen. Dat zijn om 12.00u Merwede B – Triade B. Ze hebben nog niet eerder tijdens deze competitie tegen elkaar gespeeld, dus het gaat om een plaats stijging in de poule. Wie krijgt dit voor elkaar?
13.15u Nieuwerkerk A – Triade A. Het is de koploper tegen de nummer laatst. Kan Triade A nu wel wat tegenover de doelpunten van Nieuwerkerk zetten?
In Zuidland, tegen ZKV gaan twee Triade teams het opnemen tegen de Zuidlanders. Het vierde speelt om 12.15u en Triade 3 om 13.25u. Voor beide ploegen kan het “spannend” worden. Het vierde om van de laatste plaats in hun poule af te komen. Voor Triade 3, is een overwinning genoeg om nog meer druk te geven voor de nummer 1, Nikantes, in hun poule.
In een “zware” thuiswedstrijd, werd er uiteindelijk wel gewonnen van Gemini, maar makkelijk was het niet. In Gouda, zal Triade 2 om 17.00u, kunnen laten zien dat zij niet voor niets bovenaan staan in hun poule met nog geen een verliespartij. Zal Gemini hier genoegen mee nemen?
18 tegen 11, was de uitslag van de thuisontmoeting van Triade 1 tegen Olympia. Om 17.30u spelen zij tegen elkaar in  Spijkenisse. Als het eerste van Triade de tweede plaats wil vast houden, dan zal na 60 minuten spelen toch de eindstand in het voordeel moeten uitvallen voor de ploeg onder leiding van Marcel le Pair.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!