11e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 24 januari 2015 Nieuws

In de inmiddels winterse omstandigheden, gaan de Triade ploegen vanmiddag op pad naar nu meer resultaat!

De nummer vijf tegen zes, Merwede F tegen Triade F1. Zij starten om 9.00u hun partij en pakken zij mogelijk hun eerste overwinning?
Nu op een gedeeld vijfde plaats speelt Triade D, om 16.20u tegen Vriendenschaar, zij op één plekje hoger.
Voor Triade C, op plaats zes, begint de wedstrijd om 17.20u, ook tegen Vriendenschaar. De ploeg uit Hardinxveld staat op een zevende plek.
Dan hebben we op deze zaterdag, twee senioren wedstrijden: Triade 3 en het eerste.
In Rotterdam, wacht NIO, om 15.30u op Triade 3. De nummers 6, Triade 3 en 7, NIO. Er zijn nog geen wedstrijden onderling tegen elkaar gespeeld, máár voor beide ploegen geldt dat zij wel een overwinning kunnen gebruiken.
In de poule van Triade 1, staan er vier ploegen op een vijfde plek, waaronder ook het eerste. Zij spelen in Schiedam tegen Nexus, staan op een vierde plaats. Vanuit de statistieken bekeken, zijn er 10 ontmoetingen geweest, waarvan 2 werden gelijk gespeeld. 3x winst voor Triade en 5 maal voor Nexus, toen nog Harga/ODI. Na het verlies tegen Ventura Sport is dit keer Triade 1 gebrand om die twee punten nu wel mee te nemen naar Nieuwpoort/Langerak. Deze strijd gaat beginnen om 17.15u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier toegewenst!