11e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 25 januari 2013 Nieuws

Na komende zondag kunnen voorlopig de schaatsen weer opgeborgen worden, want dan treedt de dooi in. Voor de schaatsliefhebbers is dat vervelend. Maar voor korfballers die aan het glijden over het ijs een blessure over houden is het aller minst leuk. Deze zaterdag staan er drie wedstrijden op het programma voor Triade.

Altijd al in een vol Ahoy willen zitten? Geef je dan op om mee te gaan met nog meer korfballers(ters) van Triade om te gaan kijken naar de finale van de Korfbal League. Zie het vorige bericht op de site.
Dan de wedstrijden: Twee partijen in sporthal De Appelgaard in Hardinxveld-Giessendam. Om 9.00u start de E tegen HKC E. Helaas heeft de E nog geen punten, misschien is er een kleine kans tegen de E van HKC.
Voor de D ziet alles er wat zonninger uit. Zij staan bovenaan, HKC D staat op een derde plek. En als de D dat verschil zo wil houden, dan moet er gewonnen worden.
De laatste wedstrijd voor de zaterdag. Erasmus 1 tegen Triade 1. 16.00u. Voor het eerste is bijna “zomer”. Ondanks dat het soms niet vanzelf gaat, staan zij op een eerste plaats. Nu vier punten los van nummer twee Thor. Maar liefst twintig doelpunten verschil was het in de thuiswedstrijd. Nu uit in Rotterdam, zal de tegenstand waarschijnlijk meer zijn. Het is voor de studenten niet vanzelf sprekend dat zij opnieuw in gemaakt willen worden.

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden, maak er iets moois van!