10e speelronde zaalcompetitie

By 27 januari 2012 Nieuws

Zaterdag 28 januari 2012. Zes wedstrijden waar de korfballers van Triade zich weer van hun beste kant laten zien, als het om winnen gaat. In sporthal De Reiger, waar om 9.00u zelfs twee wedstrijden gelijk gespeeld worden. De laatste partij is om 19.05 van het tweede.

De korfballers uit Sleeuwijk en Vlaardingen, SKV E en Vlaardingen/Ridderhof D, komen om 9.00u voor hun wedstrijd. De E en de D zullen nu wel gaan voor winst, want de uitwedstrijden werden verloren.
Voor de C, zij spelen tegen PKC/Hagero C , is het mogelijk om bij winst aansluiting te zoeken met de top in de lijst. Dit zou natuurlijk super zijn, als PKC wordt verslagen.
Om 11.00u, Triade B tegen GKV B, uitslag vorige partij 2 – 6 voor de B. Dit zou, op papier, winst kunnen opleveren. Dit zou mogelijk een derde plek opleveren in de poule.

De senioren, het derde start om 17.50u tegen Scheldevogels, tijdens de uitwedstrijd werd er makkelijk gewonnen, 6 – 11. Als nu opnieuw word gewonnen, zouden zij een plek kunnen opschuiven in de lijst. Nu een derde plaats met twee punten achterstand op de nummer één, Merwede 11.
Het tweede team, waar de thuiswedstrijden tot nu toe winst opleverde, speelt tegen Vitesse. Uit werd het 9 – 6. Om 19.05u, tevens de tweede wedstrijd van de avond en gelijk de laatste voor deze zaterdag, word het een wedstrijd om de punten. Ook het scoren blijft voor Triade 2 een lastige klus, zeker bij de uitwedstrijden. Mogelijk gaat dan tegen Vitesse “het deksel van de korf” en blijven de punten in sporthal De Reiger.