10e speelronde zaalcompetitie ’19-’20

By 6 februari 2020 Nieuws

Met nog zeven speeldagen te gaan, is het eind van deze competitie al wel inzicht. Helaas voor a.s. zaterdag, een Triade Thuisdag, zijn er twee wedstrijden uitgevallen, die van de A1 en het vijfde. Er zijn wijzigingen in het programma, want Triade 3 begint om 20.00u en Triade 4 begint om 16.20u. Uiteraard spelen de andere teams van Triade ook hun partijen. Hoe laat deze zijn, lees dan even verder.

Dit keer is de E2 vrij en beginnen we deze Triade Thuisdag om 09:00u met de wedstrijd tussen Triade E1 en Oranje Wit (D) E6. Zo op papier lijkt het een lastige wedstrijd te gaan worden voor de E1 van Triade. In een eerder duel tegen deze tegenstanders, werd er helaas verloren, maar nog steeds is de bal rond. Dus het zou uiteraard kunnen.
Dan om 10:00u Triade D1 tegen Kinderdijk D3. De koploper in deze poule komt naar Groot-Ammers. Dus de D1 van Triade mag een plan gaan maken om het hen zo lastig mogelijk te gaan of …..?
Om 11:00u Triade C2 tegen PKC/SWKGroep C5. De punten voor de nummer 1 zijn belangrijk. Uiteraard anders kan je geen kampioen worden, maar in de C poule staan er twee teams boven aan. Helaas niet Triade C2, maar wel hun tegenstanders. Kan de C2 van Triade misschien 1 punt in eigen huis houden?
Dan om 12:00u Triade C1 tegen PKC/SWKGroep C4. Een gedeeld tweede plaats voor Triade C1, samen met nog twee teams. De bezoekers staat twee punten boven hen op een eerste plaats. In Papendrecht werd er met twee punten verschil gewonnen door de Nieuwpoorters. Kunnen zij dit nogmaals doen of gaan hun tegenstanders er met de winst vandoor?
Om 13:00u Triade B1 tegen Sporting Delta B3. Om eerste te gaan worden in deze poule, dan zal er heel wat moeten gaan gebeuren. Daar zullen deze twee teams niet voor gaan. Maar natuurlijk om een plekje hoger te komen. Voor de B van Triade is het van belang om de punten te blijven pakken om bovenin mee te blijven draaien. Hoe zal deze wedstrijd gaan eindigen?
Dan de wedstrijd tussen Triade A1 en HKC (Ha) A2, deze gaat niet door.
Om 15:10u Triade A2 – RWA A2. De ploeg uit Rhoon, staat in het midden van het lijstje, maar de A2 van Triade kan dat niet zeggen. Zij nemen de zesde plek in van de zeven. Dus er is nog werk aan de winkel om bij te blijven.
De eerste verplaatste wedstrijd, om 16:20u Triade 4 – GKV/Enomics 5. Al eerder kwamen deze teams elkaar tegen en bleven de punten in Gorinchem. Misschien is dit een beter tijdstip voor het vierde van Triade om de punten in eigen huis te houden.
Om 17:30u Triade 1 tegen Keep Fit ’70 1 uit Roosendaal. Er zijn nog een aantal partijen waar het eerste team van Triade een kans maakt om te winnen, maar of dat deze partij zal zijn. Voor beide ploegen zijn de punten nodig. Om bovenaan de blijven zullen de bezoekers willen winnen, maar ons eerste team wil van de laatste plaats af én hebben dus die twee punten nodig. Of kunnen ze komen tot een gelijkspel?
Dan om 18:40u Triade 2 – IJsselvogels 4. Het komt regelmatig voor dat er twee ploegen op een gedeeld plaats staan, máár dat er drie teams op een plek staan, dat gebeurt niet vaak. Nu nog wel in de poule van Triade 2. O.a. IJsselvogels staat op een gedeeld eerste plaats. Máár het tweede van Triade, mag nu de tweede positie in nemen. In Moordrecht was het verschil maar twee punten. Kan het tweede de punten in huis houden?
Dan als laatste van de dag. Om 20:00u Triade 3 – Albatros 8, let op! dit is een gewijzigde tijd. Een verschil van 10 doelpunten tijdens de vorige ontmoeting in het voordeel van het derde van Triade. Dan zou dat nogmaals mogelijk kunnen zijn, maar goed na een lange dag te hebben gewacht, weet je het nooit.

Iedereen weer veel plezier en succes tijdens de wedstrijden!