10e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 7 februari 2019 februari 14th, 2019 Nieuws

Alweer de derde Triade Thuisdag in 2019. Dit keer beginnen we zelfs met drie wedstrijden tegelijk. Maar er zijn ook twee teams die een vrije zaterdag hebben. Dit zijn: de C1 en het vijfde. Alsnog worden er 11 wedstrijden gespeeld in sporthal De Reiger. Dan alvast kijkend naar de teams die in de top-drie staan. Dat zijn het tweede, het derde, de B en de E1. Voor hen zijn de punten welkom, om de aansluiting te houden. Natuurlijk geldt dat ook voor alle andere teams die gaan spelen. Lees verder hoe u/jij de teams kunt gaan aanmoedigen.

Deze zaterdag 9 februari beginnen we met maar liefst drie partijen tegelijk, namelijk om 09:00u Triade E2 – Juliana E2 EN Triade E1 – Scheldevogels E1 EN Triade F1 – Albatros F2. Zoals al gezegd; Triade E1 heeft de punten nodig om evt. van een tweede positie naar een eerste plek te gaan. Bij de E2 is het verschil te groot met de top-drie, dus zijn gaan spelen om hun huidige plek te behouden. In de vorige ontmoeting tussen de F team werd het een gelijkspel. Nu heeft de F van Triade het thuisvoordeel gaat dat hen helpen om punten bij te schrijven in hun lijstje?
Om 10:00u Triade D1 tegen Albatros D3. Het verschil was tijdens de vorige wedstrijd vijf doelpunten. Wat gaat de D van Triade doen om misschien een puntje te pakken?
Om 11:00u Triade C2 tegen PKC/SWKGroep C4. De thuisploeg op een vierde plek, de bezoekers op een tweede plaats. Vorige ontmoeting werd niet afgesloten in het voordeel van de C2 van Triade. Zou het nu wel lukken met het thuis publiek?
Om 12:00u Triade B1 tegen Albatros B2. Ook deze wedstrijd weer belangrijk voor de B van Triade. Want op papier zou het “makkelijk” moeten gaan, maar je moet het wel doen. Wat zal de tactiek worden voor Triade B?
Om 13:00u Triade A1 tegen Vriendenschaar (H) A2. Beide ploegen onderaan in hun poule en voor de A van Triade een kans om van de laatste plaats te geraken. Maar dan mag wel het team uit Hardinxveld verslagen worden, gaat dat hen lukken?
Om 14:10u Triade 4 tegen Vriendenschaar (H) 5. Ook het vierde speelt een team van Vriendenschaar, zij staan op plek twee. Waar het vierde van Triade op een gedeelde vier plaats staat. Is er een aanvalsplan te verzinnen om de Hardinxvelders van het scoren af te houden?
Om 15:20u Triade 1 tegen Stormvogels (W) 1. Van de twee gewonnen wedstrijden was Stormvogels een van de teams die punten moesten afstaan aan het eerste van Triade. Gaan de komende wedstrijden voor Triade 1 weer positief uitpakken?
Om 16:30u Triade 2 tegen Stormvogels (W) 2. Op 1 december 2018 speelden deze teams al tegen elkaar, toen werden de punten mee genomen naar Nieuwpoort door het tweede. Op een mooie derde plek en om deze te verstevigen zijn er kansen tegen de bezoekers, maar nog altijd geldt: “De bal is rond”.
Om 17:40u Triade 3 tegen Oranje Wit (D) 6. Dan de laatste partij van de dag. Triade drie heeft afgelopen week dure punten laten liggen in Waddinxveen. Tegen de Dordtenaren werd ruim gewonnen, onderschatting is dan altijd gevaarlijk. Er is nog een verschil met de nummer twee, waar Triade 3 op een eerste plek staat, maar de punten zijn nodig om het verschil te blijven houden.

Iedereen weer veel plezier, langs de lijn als in het veld!