10e speelronde zaalcompetitie ’17-’18

By 27 januari 2018 Nieuws

Het regent bij het clubweer van Triade op de site (aan de linkerkant) want er werden veel punten verspeeld afgelopen zaterdag. Buiten is het alleen maar warmer aan het worden, dus bijna tijd om het veld weer op te gaan? Nee, dat dan weer niet. Zaterdag 27 jan, worden er negen partijen gespeeld. Dit keer in Hendrik-Ido-Ambacht, Gorinchem, Giessen, ‘s-Gravenhage, Strijen en Dordrecht. Lees verder hoe laat en waar de wedstrijden gespeeld gaan worden.

Ze mogen weer vroeg op pad, zowel de F als de E spelen vroeg in de morgen. Om 09:00u DVS ’69 F1 – Triade F1 én om 09:30u GKV/Enomics E4 – Triade E1. Het is de laatste drie wedstrijden voor de F geven en nemen. Zij wisten te winnen, verliezen en gelijk te spelen. Wat gaat de partij tegen DVS ’69 F doen? Het is alweer even geleden, 25 nov. ’17, toen speelden de beide E teams van Triade en GKV al tegen elkaar. De Gorkumers gingen er  met de punten vandoor. Wie wint er nu?
Om 10:00u ACKC D3 tegen Triade D1 in Giessen. De verwachtingen zijn al hoog, want 15-0 winnen is niet mis, dat deed de D1 van Triade op 25 nov. jl. Gaat de thuisploeg nu wel een aantal doelpunten mee pakken of weet Triade D1 het verschil direct al te maken?
In Hendrik-Ido-Ambacht begint om 13:00u DVS ’69 C1 – Triade C1. Met twee maal winst in 2018, begon Triade C1 gelijk al goed, maar gaat dat “succes” ook op tegen DVS ’69 C1?
Dan al ruim na het middaguur, om 14:10u ACKC B2 tegen Triade B1 ook in sporthal De Jager in Giessen. De nummer 1, Triade B en nummer 2, ACKC B, namen het in het vorige jaar ook al tegen elkaar op, toen werd er gewonnen door Triade B. Het verschil is in punten is drie in het voordeel van Triade B, maar dat wil nog niet zeggen dat de partij al gespeeld is. Dat is pas bekend als de scheidsrechter voor de laatste keer heeft gefloten.
Om 13:15u Futura 3 – Triade 2 in Den Haag. De vorige ontmoeting in Groot-Ammers eindigde in een gelijkspel. Het verschil in punten is klein, maar drie. Kijkend naar het doelsaldo, daar zit wel meer  punten tussen in het voordeel van Futura. Welke ploeg gaat nu dan de winst op eisen?
In Strijen start om 15:00u Ventura Sport 3 tegen Triade 3. De overwinning was duidelijk tijdens de thuiswedstrijd voor het derde van Triade. Ondertussen is de ploeg uit Strijen wat gezakt op de ranking, maar dat wil nog niets zeggen. Kan Triade 3 het hoofd koel houden en de punten mee nemen?
In de DeetosSnel-hal begint om 17:25u Dordrecht 1 tegen Triade 1. Beide ploegen zijn wat uit elkaar gelopen in hun poule. Dit in het voordeel van Triade 1. Ook op 25 nov. ’17 werd er nipt gewonnen met 20-19. Hopelijk kan de winst reeks van het eerste van Triade doorgezet worden tijdens deze partij. Wie het weet mag het zeggen!
Als laatste van de Triade teams, begint om 17:45u Oranje Wit (D) 7 – Triade 4, ook in Dordrecht. Het maken van veel doelpunten wil nog niet lukken in 2018 voor het vierde van Triade. Toch werd er ruim gewonnen tijdens de vorige wedstrijd van de ploeg uit Dordrecht, zou een herhaling mogelijk zijn?

Iedereen veel plezier tijdens het spelen en aanmoedigen!