10e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 22 januari 2016 Nieuws

Wat een koud weer de afgelopen dagen. Voor de korfballers van Kv Triade maakt dat niets uit, zij spelen net zoals de rest van korfballend Nederland in de verschillende sporthallen. Het is in sporthal De Reiger, weer een Triade thuisdag. Maar liefst negen teams spelen vanaf 9.00u in de sporthal. Lees verder hoe u/jij ze kunt aanmoedigen!

Tegen de koploper Merwede E, kon Triade E2 niet veel aanrichten. Hopelijk krijgen zij meer kansen tegen Deetos/Snel E, zij beginnen om 9.00u. Om dezelfde tijd speelt Triade E1 tegen HKC E, onderin hun poule blijft het dichtbij elkaar zitten. Kan de E1 van Triade met een overwinning weer een plekje stijgen?
10.00u is de begin tijd voor de wedstrijd tussen Triade D2 en Deetos/Snel D. Ook voor de motivatie, zou een overwinning voor de D2 meer dan welkom zijn.
Triade D1 speelt om 11.00 tegen Vlaardingen D. Met een verschil van twee punten voor Triade D1, zou het op papier spannend kunnen worden, wie na deze partij de derde plek gaat innemen.
Om 12.00u spelen de beide C teams van Triade en Nieuwerkerk tegen elkaar. Het verschil in punten is maar 2. Kan Triade C een plekje opschuiven in de poule?
De B van Triade gaat het opnemen tegen Vriendenschaar om 13.00u. Het is de hekkensluiter tegen de koploper. Maar wat in de statistieken een “makkie” zou kunnen zijn voor de bezoekers, dat geeft nog geen garantie voor winst.
Met een nipte verliespartij tegen de koploper, Merwede, nog in het achterhoofd, neemt Triade 4 het op om 14.00u tegen GKV/Enomics. Het vierde kan een winstpartij wel gebruiken, want dat is nog niet voor gekomen tijdens deze competitie voor Triade 4. Gaat het hun ditmaal wel lukken?
Tijdens de uitwedstrijd bij Oranje Zwart, trok het tweede aan het langste eind. Het werd toen 10 – 12. Om 15.10u spelen zij voor de tweede keer tegen elkaar. Kan Oranje Zwart Triade 2 van een overwinning houden?
De nummers twee en drie spelen tegen elkaar om 16.25u. Triade 1 – DSO. Uit in Klundert, werd er verloren door het eerste van Triade,  geeft dat hun voldoende motivatie om dit keer wel de punten te pakken én hun tweede positie te verstevigen. Kom ze dan aanmoedigen!

Iedereen veel speel en kijkplezier!