10e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 16 januari 2015 Nieuws

De komende twee zaterdagen zijn er geen korfbalactiviteiten in sporthal De Reiger, want op het programma staan er uitwedstrijden. Voor Triade 3, C en F2 staat er deze zaterdag nog geen partij op het programma.

Al vroeg in de ochtend en wel om 9.00u staan er al twee partijen gepland voor Triade E en D. In de regio Drechtsteden, gaan zij spelen tegen Oranje Wit E en Albatros D.
Pas om 14.20u gaat er weer een Triade team in actie komen. Dat is het vierde van Triade. Zij rijden door de regio Drechtsteden, over de Moerdijk brug en gaan spelen in en tegen Zevenbergen.
15.00u is het korfbal time voor de A en F1. Triade A heeft er al twee partijen opzitten in  2015, pakten daarmee vier punten. Terwijl F1 gaat beginnen aan hun eerste match in 2015. PKC A tegen Triade A, Albatros F tegen Triade F1.
In Hardinxveld-Giessendam, wacht Vriendenschaar op Triade B. Dit is voor hen een belangrijke pot, want bij winst komt het kampioenschap snel dichterbij. Speeltijd: 15.20u.
Nadat vorige week Triade 1 het Vlaardingen zeer lastig heeft gemaakt, maar net niet kon delen in de vreugde, staat zaterdag Ventura Sport als tegenstander in het veld. In de Apollohal in Strijen gaan zij om 16.20u de strijd met elkaar aan. (In de vorige ontmoeting pakte Triade 1 de winst met 17 tegen 14)
Al in de avond, speelt om 18.50u Vriendenschaar tegen Triade 2. Na een matig optreden vorige week, heeft het tweede iets recht te zetten. Zal dat gaan lukken tegen de ploeg uit Hardinxveld?

Iedereen veel speel- en kijkplezier!