10e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 17 januari 2013 Nieuws

Wat een korfbalachtige zaterdag hebben we gehad in sporthal De Reiger. Veel gewonnen partijen. Het oplopen van de Kangeroes met Triade 1 en  de felicitaties door Ingrid Sijstermans namens het KNKV. Komende zaterdag is het heel stil in De Reiger, want de teams die spelen gaan op pad.

13.00u Triade B gaat spelen in Gouda. Gemini B is nog niet in de winnende fase aan gekomen, dat geldt wel voor de B. Zij pakken wedstrijd na wedstrijd en staan nu op een verdienstelijke tweede plaats.
13.15u Triade 3 heeft een vroeg tijdstip om te spelen. Maar dat zal geen problemen moeten geven. Na afgelopen zaterdag is de stemming beter en dat gaat mogelijk zijn weerslag hebben om Merwede in Sliedrecht te verslaan.
13.45u Triade 1, 8 partijen gespeeld en alles gewonnen. Vanaf nu zal het gaan om de voorsprong in punten vast te houden.  Sporthal Westwijk in Vlaardingen is de hal waar ook twee punten te halen zijn. Door het eerste worden er gemiddeld 17 doelpunten gemaakt tijdens een partij. Dus ODI kan zich op gaan maken om het verdedigend dicht te gaan houden.
17.30u Triade C gaat een belangrijke partij tegemoet. Bij winst blijven zij Albatros voor in de poule. Tijdens de thuiswedstrijd werd het verschil gemaakt door Triade. Een uitwedstrijd is altijd anders, maar hopelijk kan de C de focus houden om te blijven scoren.
19.05u Triade A staat bovenaan in de ranglijst. GKV A staat samen met KCR A op een tweede plaats. Wat voor de C geldt dat is ook voor Triade A van toepassing. In de Reiger werd er met een punt verschil gewonnen, 8-7. Zou dit in de van Rappardhal ook mogelijk zijn?
19.20u Triade 2 gaat in de uitwedstrijd een poging wagen om de koploper Merwede te verslaan. In sporthal De Stoep, is er een kans dat Triade 2 druk kan geven, zodat er niet opnieuw met veel verschil word verloren.