10e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 27 januari 2017 Nieuws

A.s. zaterdag 28 januari, nogmaals uitwedstrijden voor maar vijf teams van Triade. Lees verder welke ploegen er gaan spelen, waar dit zal gebeuren en hoe laat.

We gaan door de wedstrijden heen op basis van de aanvangstijd. Te beginnen bij Triade 3 om 10.30u. Waar afgelopen wedstrijd vergeten werd om de punten mee te nemen, zullen zij nu wel voor de winst willen gaan. In Rotterdam tegen Trekvogels gaan zij dit proberen.
Om 13.30u speelt Triade B tegen Nikantes B in sportgebouw Campus te Hoogvliet. In de vorige ontmoeting trok de B van Triade als snel aan het langste eind, door te winnen met 13 tegen 4. Kunnen zij dit nogmaals uitvoeren? Voor Triade B belangrijke punten om bovenaan in hun poule te blijven staan, want de nummers 2 en 3 zijn heel dichtbij om de koppositie over te nemen.
Triade D1 start om 14.00u in de Develsteinhal te Zwijndrecht om te gaan spelen tegen Albatros. De nummers een en twee spelen tegen elkaar, wordt er door deze wedstrijd al uitgemaakt wie er nog een verdere voorsprong pakt op de rest van de poule. Rond de klok van drie uur weten we wie de winst heeft gepakt, zal dit Triade D1 zijn?
Ook in sportgebouw Campus te Hoogvliet speelt Nikantes tegen Triade 1. Dit zal zijn om 16.50u. De voorsprong van de nummer 1 in deze poule is groot, maar vanaf nummer twee is er nog veel mogelijk. Dus kan Triade nogmaals de twee punten mee nemen naar Nieuwpoort. En gaan zij stijgen in de ranglijst?
Als laatste op deze zaterdag speelt om 19.50u Triade 2 uit in Moordrecht tegen IJsselvogels. Tegen de nummer 1 kon het tweede niets uit richten, nu spelen zij tegen de ploeg op de laatste plaats in hun poule. Kan Triade 2 opnieuw de winst pakken tegen deze ploeg?

Iedereen weer veel plezier zowel in het veld als langs de lijn!