10e speelronde voorjaar veldcompetitie ’16

By 3 juni 2016 Nieuws

De laatste wedstrijden van het seizoen 2015-2016. Het zijn er vier. Twee uit en twee thuis op het kunstgras in Nieuwpoort. Maar dan zijn de activiteiten nog niet afgelopen. Want op zaterdag 11 juni wordt het weer hardlopen geblazen voor alle Triade leden om zo veel mogelijk geld op te halen voor Kika. En natuurlijk niet te vergeten het Promo Computer mixtoernooi op zaterdag 2 juli. Maar eerst nog de wedstrijden. Lees verder hoe en wat.

Deze laatste keer beginnen wij bij de uitwedstrijden. Voor Triade B en de E2 staat er nog een wedstrijd op het programma. In Hellevoetsluis gaat de B spelen om 12.15u tegen ’t Capproen B. De beide B ploegen staan gelijk in het aantal punten, dat zijn er twee. Wie deze match weet te winnen gaat een stapje hoger in de lijst. In een poule waar je maar een keer tegen elkaar speelt kan je haast niet weten wat voor tegenstanders je tegen je krijgt. Uitgaand van de eigen krachten kunnen er twee punten meegenomen worden.
Triade E2 reist af naar Zwijndrecht voor hun laatste wedstrijd tegen Albatros E om 10.30u. Op een plekje hoger in de poule staat de ploeg uit Zwijndrecht. Met een winst partij kan Triade E2 gelijk komen te staan met Albatros E. Dat zal dan een prima afsluiting zijn!?
Dan naar de twee thuis partijen. Die beginnen al vroeg. Om 9.00u start Triade F met hun officiële laatste wedstrijd, maar voor hen en de twee E teams van Triade is er op zaterdag 25 juni nog een toernooi voor de jongste jeugd bij Vriendenschaar in Hardinxveld-Giessendam. De bezoekers komen uit Almkerk. ACKC F kon in de thuisontmoeting, maar een keer scoren. De F van Triade wist die maar liefst 16 keer te doen. Zal dit record kunnen sneuvelen of gaat ACKC F daar een stokje voor steken?
Direct aansluitend aan de F wedstrijd, mag Triade A het thuis gaan afsluiten met een kampioenswedstrijd tegen Sporting Delta A. In de uit ontmoeting van vorige week stond het bij rust nog maar 5-6, maar de einduitslag liegt er niet om: 8 tegen 18. De verwachtingen zijn er, nu nog waar maken. Kan Triade A net als vorige week de trukendoos open doen, gevolgd door mooie aanvallen óf weet Sporting Delta het Triade A heel lastig te gaan maken? Kom ze aanmoedigen, deze wedstrijd begint om 10.00u.

Iedereen veel plezier in het veld en langs de lijn met het supporteren!