Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

By 2 december 2010 Nieuws
Deze titel geldt niet voor iedereen! Want voor de meeste ploegen bij Triade lijkt het wel winterstop. Zo zullen het 1e, 2e. C en de D ook zaterdag niet in actie komen.
De ploeg die nog wel wedstrijdritme heeft is het 3e. Afgelopen zaterdag werd tijdens een ‘offday’ kansloos verloren van Nieuwerkerk. Triade kwam totaal niet in de wedstrijd wat resulteerde in een 9-4 nederlaag. Komende zaterdag wil Triade 3 in Papendrecht sportieve revanche gaan nemen tegen een sterk PKC!
Zaterdag zullen ook onze A-junioren zich van hun beste kant willen laten zien. In Hoogvliet zal er een hecht team moeten staan om Nikantes A te verslaan. Dit alles onder toeziend oog van de nieuwe trainer/coach Jaap-Jan en Gertjan.
Mogelijk geldt het volgende motto voor Triade E; “Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het wordt(?!sneeuw!?). Zit je er eenmaal in, dan heb je het best naar je zin (overwinning?). Zij zullen het gaan opnemen tegen Movado.
Allemaal een sportieve wedstrijd toegewenst met uiteraard veel plezier!