6e speelronde zaalcompetitie

By 16 december 2011 Nieuws

Zaterdag 17 dec, 2011. De laatste speelronde voor de Triade teams in 2011. Zes uitwedstrijden worden er gespeeld. Te beginnen om 9.00u de eerste wedstrijd, Merwede E tegen Triade E én om 17.00u begint de laatste wedstrijd voor de B bij PKC.

In Sliedrecht mag de E gaan strijden tegen de E van Merwede. Met 2 doelpunten staat Merwede boven Triade. Dus als er gewonnen word, komt de E op een vierde plaats te staan.
Na ongeveer 1,5u rijden start om 12.45u de D hun partij. In Tholen moet Emergo worden verslagen om de punten mee naar Nieuwpoort/Langerak te nemen.
Om 17.00u gaat de B bij PKC B op bezoek om daar de Papendrechtse B van punten  af te houden. Het punten verschil is 2, dus door te winnen gaat de B richting een koppositie in de ranglijst.
Sporthal de Dreef in Waddinxveen is de plek waar de A gaat “knokken” voor behoud van de 1e plaats in hun poule. Na twee gewonnen wedstrijden kunnen zij niet hoger stijgen, maar wel door Korbis van winst af te houden.
Ook Triade 3 gaat lekker mee in de poule. Zij staan momenteel op een tweede plaats. Door drie keer te winnen in vier wedstrijden. NIO daarentegen staat op de laatste plaats. Zal dit een makkelijke partij worden voor ons 3e?
15.40u is de tijd, waarop de wedstrijd start in Hellevoetsluis tussen ’t Capproen en Triade 1. Sporthal De Eendragt is te klein als er niet mee mooie cijfers gewonnen gaat worden. Het eerste is de laatste wedstrijden goed op dreef om te komen tot veel doelpunten, 35 doelpunten in de laatste twee wedstrijden. Maar zal het team uit Hellevoetsluis zich zo gemakkelijk gewonnen geven?

De teams kunnen support gebruiken! Veel plezier tijdens het spelen!