5e speelronde zaalcompetitie

By 8 december 2011 Nieuws

zaterdag 10 dec 2011. Een bijzondere zaterdag voor de jeugdteams E en D, oplopen tijdens een wedstrijd van PKC/Hagero.
Dan is er een wedstrijd voor de A op de vrijdag en spelen 1, 2, 3, B en E op de zaterdag. De wedstrijd van de C is verzet naar een andere datum.

Ook deze vrijdag en zaterdag uitwedstrijden voor de Triade teams. Het A team speelt om 20.00u in Capelle a/d IJssel tegen KCC. Beide teams hebben nog maar één wedstrijd gespeelt, Triade won makkelijk en KCC heeft verloren. Wie weet het hoofd koel te houden tijdens de stormen buiten en pakt de punten?
9.00u Triade E tegen HKC. HKC nu al een geduchte tegenstander. Heeft in twee wedstrijden al 21x gescoord en de E, heeft zes doelpunten tegen. Met welke wind waait de E mee of hebben ze wind tegen en houdt HKC de punten?
10.00u Oranje-Withal in Dordrecht speelt Triade B tegen Movado B. Na een succesvolle wedstrijd tegen GKV, 2-6, moet het een “makkie” zijn om ook van Movado te winnen. Zou het zo simpel zijn?
11.10u Merwede 5 is de tegenstander voor Triade 2. Is de regenton al aan het overstromen voor Triade 2? Blijven de nederlagen zich opstapelen? Mogelijk kan het tweede het ijs breken door een voorsprong te pakken en vast te houden. Een moeilijke taak, maar…
12.20u Wat een wedstrijd, 19 doelpunten voor Triade 1. Ging het maar zo soepel bij alle andere teams van onze vereniging! Laten we niet terug kijken in het verleden (twee x winst voor Voltreffers), maar ons richten op de toekomst. De punten waait Triade 1 zo tegemoet, als zij nogmaals een super wedstrijd kunnen neerzetten.
14.15u Op een gedeeld eerste plaats in ranglijst, wat een prestatie van het derde team. Is het mogelijk om niet van de regen in de drup te raken? Kunnen zij deze plek hoog en droog vasthouden…?
15.30u oplopen Triade E en D bij PKC/Hagero (check bericht: oplopen talenten Triade bij PKC 1)

Een zonnige vrijdag en zaterdag toegewenst!