4e speelronde zaalcompetitie

By 2 december 2011 Nieuws

Zaterdag 3 dec 2011 Vier wedstrijden op de zaterdag, waar ook op veel plaatsen het feest van Sinterklaas en zijn pieten word gevierd. Om 20.30u speelt ons 1e team tegen Spirit, aanmoedigingen kunnen zij gebruiken. Komt allen naar de Reiger!

In het verleden heeft Triade 1 geen kans gemaakt tegen Spirit. Van de zes wedstrijden, werden er vijf verloren en één gelijk. Dus om een mooie avond te hebben, zullen zij er alles aan doen om Spirit te verrassen door gelijk scherp te beginnen en te zorgen voor een voorsprong.

Op deze dag gaan twee Triade teams richting Vlaardingen. Tegen twee verschillende verenigingen, teweten Vlaardingen/Ridderhof en Oranje Nassau. De D speelt om 10.00u, het tweede om 13.45u tegen Oranje Nassau. Het team onder leiding van Brendan en Bianca, heeft nieuwe kansen om tegen Vlaardingen punten te pakken.
Na opnieuw een “minder goede” wedstrijd, zullen de korfballers van het tweede hun focus zetten om in Vlaardingen punten weg te kapen van Oranje Nassau. Na een tactische training, afgelopen woensdag, word het spel hopelijk duidelijker en moeten er nog steeds meer doelpunten gemaakt worden dan de tegenstander.
In Klundert gaat het Triade 3 proberen om te winnen van DSO. Het derde heeft de vorige twee wedstrijden gewonnen, kunnen zij ook deze week hun motivatie vinden om het DSO erg lastig te maken?

Iedereen veel plezier tijdens het spelen, het kijken naar de wedstrijd of het coachen. Op naar een overwinning!