3e speelronde zaalcompetitie

By 24 november 2011 Nieuws

Zaterdag 26 nov 2011. Vijf teams van Triade spelen in Sleeuwijk, Papendrecht, Gorinchem, Bergen op Zoom en Barendrecht. Helaas voor de supporters, als u/jij een wedstrijd wil meemaken reis dan mee met de teams.

Om 9.00u start de E tegen SKV E, na hun wedstrijd tegen ACKC zullen de jongens en meiden van de E, onderleiding van Kirsten en Gwenny, hun uiterste best doen om de punten mee naar Nieuwpoort/Langerak te nemen.
Rond het middag eten begint de wedstrijd in Bergen op Zoom voor het derde team. Zij hebben dan een aardig reis gemaakt richting het zuiden om Scheldevogels 5 te verslaan. Afgelopen zaterdag werd op een simpele manier gewonnen van Merwede. Dus dat schept vertrouwen voor deze wedstrijd.
De C en de B spelen beide om 15.00u. PKC C8 en GKV B4 zijn de tegenstanders voor de jeugd van Triade. Tegen ACKC werd makkelijk gewonnen door de C, lukt dat ook in Papendrecht? De B is de verloren partij tegen Deetos alweer vergeten en gaat met goede moed op naar GKV, waar de punten voor het oprapen liggen.

Tegen Vitesse in Barendrecht, zal om 17.00u de wedstrijd beginnen voor Triade 2. Met de scores van de wedstrijd tegen DVS ’69 nog in het achterhoofd, is het te verbreken record 14 doelpunten. Kan het tweede team opnieuw zoveel scores op het bord brengen?

Iedereen veel plezier tijdens het korfballen en maak er iets moois van!