1e thuisdag Triade

By 18 november 2011 Nieuws

Zaterdag 19 nov. 2011. De eerste thuisdag voor Triade, alle teams spelen in De Reiger, alleen de E heeft een vrij weekend. Vanaf 9.00 tot 13.30u en van 17.50u tot 21.30u is er korfbal in de sporthal te zien. Tijdens deze mistige dagen is dit een ideale dag om te komen kijken, supporteren en de gezelligheid op te zoeken. Wees welkom!

Na een weekend met maar één punt, behaald door de D, zullen de teams er tegenaan moeten om wel de punten binnen Triade te houden. Ook een drukke dag voor de scheidsrechters, voor sommigen hun eerste zaalwedstrijd ooit om te fluiten. (kijk bij competitie voor een wijziging voor de scheidsrechters).

’s Morgens (in alle vroegte) zal om 09.00 Triade D op deze korfbaldag starten. Tegen NIO gaan ze proberen om 2 punten toe te voegen aan hun wedstrijdpunten. Datzelfde willen uiteraard ook de jongens en meiden van Triade C. Zij spelen hun eerste wedstrijd om 10.00 tegen ACKC.
Triade B draait elke competitie lang mee als het gaat om de bovenste plaatsen. Kunnen ze dat ook in het lange zaalseizoen? Komende zaterdag om 11.00 begint hun avontuur tegen DeetosSnel uit Dordrecht. Aansluitend mag als laatse in deze serie Triade A aan de bak. Tijdens de laatste oefenwedstrijd waren ze fanatiek en gedreven. Dit resulteerde in een duidelijke overwinning. Merwede A is de tegenstander; kennen we die niet van de laatste wedstrijd op het veld? Hier kreeg Triade A korfballes op het gebied van scherpte en doelgerichtheid. Het mooie is dat er zo snel na die wedstrijd alweer tijd is voor revanche……. we zijn benieuwd!

Over revancheren gesproken. Zowel Triade 1 als Triade 2 willen wat recht gaan zetten na hun misstap in de eerste competitieronde vorige week. Triade 1 neemt het om 20.15 op tegen het Goudse Gemini. Deze wedstrijd staat bijvoorbaat al garant voor spanning en strijd. De vorige 2 edities werden verdeeld, beide teams wisten 1x te winnen.
Triade 2 speelt daarvoor om 19.00 hun wedstrijd tegen DVS’69. Vorige week scoorde ze te weinig doelpunten om enigsinds kans te maken op de overwinning. Staan de schutters zaterdag wel op scherp?
Als eerste op de avond mag Triade 3 hun 1e competitiewedstrijd gaan spelen. Om 17.50 beginnen ze tegen het welbekende Merwede. Bij het 3e team van Triade kan het meerdere kanten op. In goede doen kunnen ze elke tegenstander aan, maar elke tegenstander kan ook weer een maatje te groot zijn voor dit team.

We gaan het komende zaterdag allemaal meemaken. Zowel ’s morgens als ’s avonds is iedereen van harte welkom. Een mooie dag korfbal, met hopelijk veel overwinningen. Wees sportief naar je tegenstanders, scheidsrechter en eigen spelers en geniet van dit mooie spelletje!  Tot zaterdag!