1e speelronde zaalcompetitie ’17-’18

By 9 november 2017 Nieuws

Het is dan bijna zover. De zaalcompetitie staat op het punt van beginnen. A.s. vrijdag mogen de A en het vijfde van Triade de eerste wedstrijden gaan spelen. Zaterdag volgen de andere teams behalve Triade 3 en de B. Dan de Zuid-Holland Korfbal Cup; Nadat beide ploegen goed hebben gespeeld, Triade D en 1, gaat hun avontuur in deze “competitie” helaas niet verder. Lees verder voor een verslag ervan en waar en hoe laat de wedstrijden gaan beginnen tijdens de eerste speelronde.

Afgelopen woensdagavond stonden er twee wedstrijden op het programma voor de Zuid-Holland Korfbal Cup in sporthal De Ooievaar. Tijdens deze bekerwedstrijd spelen de D1 en het eerste van twee verenigingen tegen elkaar. Dit keer werd Vriendenschaar uit Hardinxveld-Giessendam geloot. Triade D wist wel twee doelpunten te maken, maar het verschil in niveau was te groot. Uitslag: 2-31. Ook het eerste van beide verenigingen namen het tegen elkaar op. In het eerste gedeelte kon Triade zelfs een kleine voorsprong nemen, maar helaas was dit van korte duur. Uiteindelijk kwamen de doelpunten bij Vriendenschaar. Uitslag: 15-27.
In Sliedrecht, sporthal De Stoep, worden vrijdagavond 10 nov. voor Triade de eerste zaalwedstrijden gespeeld. Dit zal zijn om 19:00 Merwede/Multiplaat A2 tegen Triade A1. Gevolgd door het vijfde van Triade om 20:10 tegen Merwede/Multiplaat 10.

Op zaterdag 11 nov. worden de volgende wedstrijden gespeeld:

09:00  Nikantes E2 – Triade E1

09:00 Oranje Wit (D) F2 – Triade F1

10:00 Nikantes D1 – Triade D2

13:20 SKV 2 – Triade 4

14:20 Nikantes 1 – Triade 1

14:30 Oranje Wit (D) D4 – Triade D1

15:30 Nikantes 2 – Triade 2

16:15 PKC/SWKGroep C4 – Triade C1

17:30 Oranje Wit (D) C5 – Triade C2

Iedereen veel plezier tijdens de wedstrijden!